Intel® Core™ Ultra 5 Prozessor 125H / bis zu 4.50 GHz, Windows 11 Pro,16 GB DDR5, 250 GB NVMe SSD, Intel® Wi-Fi 6E AX211, Bluetooth 5.3, Gigabit Ethernet, Intel® Arc™ Grafik, 2 × Thunderbolt™ 4
Pripremili smo odgovore na najčešće nedoumice s kojima se naši kupci sučeljavaju:
Za narudžbe do 3.000,00 kn dostava se naplaćuje 40 kn, a za narudžbe iznad tog iznosa dostava je besplatna. Pakete šaljemo izričito putem provjerenih dostavnih službi, većinom putem GLS-a.
Dostupni smo putem:
- live chata na webshopu
- mail-a na adresi info@team-media.hr
- telefon 098 884 161
Odgovor na mail ćete dobiti u razdoblju od najduže jednog radnog dana.
Nakon što odradite narudžbu dobit ćete obavijest da je narudžba zaprimljena. Kada narudžba bude poslana, dobit ćete na mail koji ste ostavili prilikom narudžbe – broj za praćenje pošiljke. Na dan dostave ujutro kontaktirat će vas iz dostavne službe.
Podaci kartice su strogo povjerljivi, Team Media nema mogućnost zadržati ni pročitati vaše podatke. Pružatelj usluga kartične naplate na Team Media webshopu je HT PayWay – certificirani partner po PCI DSS sigurnosnim standardima najviše kategorije.
Trenutno isporučujemo Vaše narudžbe samo na području Republike Hrvatske. Ako ste zainteresirani za dostavu u drugu državu, možete nas informativno kontaktirati na:
Nakon što nam objasnite količinu i vrstu proizvoda za koje ste zainteresirani, možemo procijeniti je li moguće isporučiti u drugu zemlju i koliko bi iznosili troškovi dostave.
Ako ste odmah nakon primitka potvrde o narudžbi primijetili krivi unos adrese, pošaljite nam email na info@team-media.hr sa sljedećim podacima:
- Broj narudžbe
- Krivu adresu koju treba ispraviti
- Točnu adresu na koju želite primiti naručene proizvode
Vaša će narudžba većinom biti isporučena u jednoj pošiljci.
Iako je ova situacija skoro nemoguća, u slučaju da ste zaista dobili pogrešan proizvod koji niste naveli u narudžbi, kontaktirajte nas mailom ili telefonski i pritom napomenite broj svoje narudžbe i navedite o kojim proizvodima je riječ.
Svi proizvodi su pravilno zapakirani i zaštićeni kako se ne bi oštetili prilikom transporta. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ih odmah prijaviti dostavljaču pošiljke i kontaktirati pošiljatelja (Team Media d.o.o.).
Nakon prijave oštećenja proizvoda, uputit ćemo Vas u daljnju proceduru.
Svaki povrat zahtijeva prethodnu autorizaciju koju izdaje Team Media d.o.o.
U slučaju povrata, žurno nas kontaktirajte putem:
Nakon dogovora, šaljemo detaljne informacije o realizaciji povrata.
Ne možemo garantirati povratak proizvoda na skladište, ali možemo zabilježiti napomenu i kontaktirati vas čim uređaj postane ponovno dostupan.