Novosti iz VR svijeta su za sada jako uzbudljive, jer virtualna stvarnost nastavlja rasti u 2022. Imamo nedavne inovacije u vizualima, praćenju i ukupnoj izvedbi VR tehnologije, a velike tvrtke počinju prepoznavati njezinu moć i potencijal da postanu veliki dio svakodnevnog života.
Na primjer, Facebook (koji je sada preimenovan u Meta) ima na putu nove VR slušalice koje će podržavati praćenje lica i mješovitu stvarnost – i bez sumnje će doći s prilično visokom cijenom. Slično, očekuje se da će Apple imati neki oblik VR/AR slušalica do kraja 2022. Sony se također očekuje da će objaviti PlayStation VR 2, koji će raditi s PlayStationom 5 i sadržavati nove kontrolere, negdje ove godine. A u međuvremenu ćemo možda vidjeti i više slušalica povezanih s telefonom poput HTC Vive Flow.
Svijet VR tehnologije napreduje, a doći će još promjena. Tvrtke kao što je Qualcomm (koja čini čipove unutar većine samostalnih VR slušalica, uključujući novi Quest 2) grade nove čipove koji upućuju na val boljih samostalnih slušalica po nižim cijenama – uključujući one koje se spajaju na vaš telefon . Skuplji i poslovno ciljani Vive Focus 3 pokazuje gdje bi se mogle razviti više vrhunskih samostalnih VR slušalica.
Oculus Quest
Puno se toga promijenilo sa slušalicama za virtualnu stvarnost Oculus Quest 2 od njihovog početnog izdanja 2020. Osim rebrendiranja u Meta Quest 2, došlo je do značajnih nadogradnji softvera uključujući bolje stope osvježavanja do 120 Hz, nadograđeno praćenje ruku, bežično povezivanje s računalom, i glasovne naredbe. Ono što se nije promijenilo je činjenica da je Oculus i dalje jedan od najpopularnijih VR slušalica!
Trenutno postoji nekoliko stotina igara koje se mogu preuzeti za Quest 2, a još ih je na pomolu. Od običnih korisnika do entuzijasta igara ili čak pojedinaca koji traže alternativne načine vježbanja, najbolje igre Oculus Quest 2 uključuju ponešto za svakoga. Rekreativni igrači uživat će u igrama ritma i zagonetki kao što su Beat Sabre ili Tetris Effect: Povezani uz naslove inspirirane sportom kao što su Eleven Table Tennis VR ili Creed Rise To Glory.
Pucačine su vjerojatno napravile najbolji prijelaz bilo kojeg žanra na VR, a količina opcija na Quest 2 je nevjerojatno impresivna. Battle Royale pucačine poput Population One drže se popularnih igara za konzole poput Fortnitea ili PUBG-a, ali s još impresivnijim zaokretom. Pistol Whip jedinstven je naslov koji spaja pucanje na tračnicama s igranjem temeljenim na ritmu. Zatim tu su jedinstvene VR verzije suvremenih hitova i klasika konzole od Superhota do Resident Evil 4.
HTC Vive
HTC će predstaviti svoje prvo prijenosno, privatno 5G iskustvo s Lumen Technologies, omogućeno rubnim daljinskim renderiranjem i privatnim 5G na bežičnim sve-u-jednom slušalicama, VIVE Focus 3. Lumen platforma s niskim kašnjenjem, usmjerena na podršku radnim opterećenjima koja zahtijevaju visoke performanse 4. industrijske revolucije, pomaže HTC-u u podršci transformacijskim slučajevima korištenja kao što su obuka poduzeća, potpomognute operacije i virtualna suradnja.
Korisnici sada mogu pristupiti visokokvalitetnom bežičnom VR iskustvu koje se neprimjetno prenosi u oblaku i lako je skalabilno – bez žičane veze s računalom ili serverom. Tradicionalno, VR sadržaj najviše vjernosti isporučuje se VR slušalicama izravnim povezivanjem na snažno računalo ili poslužitelj za renderiranje. Kvaliteta renderiranja kroz ovo novo 5G rješenje je bez premca zbog njegovih veza niske latencije s procesorskom snagom GPU-a. Alternativno, sadržaj se može učitati na bežični, sve-u-jednom HMD i renderirati lokalno, ali renderiranje podliježe GPU ograničenjima čipseta slušalica. U oba slučaja korisnik zahtijeva žičanu vezu, što uvodi ekonomska i fizička ograničenja, te ograničava slučajeve korištenja za organizacije.
Međutim, korištenjem bežičnih sve-u-jednom slušalica kao što je VIVE Focus 3 s HTC-ovim privatnim 5G i Lumen fiber mrežom s ugrađenim rubnim računalstvom, renderiranje se može skinuti sa slušalica. Ovaj novi pristup HTC-a i Lumena pruža pouzdanost povezanog iskustva kroz ultra-pouzdanu privatnu 5G vezu s malim kašnjenjem u kombinaciji s performansama i skalabilnosti udaljenog renderiranja rubova. Također pomaže omogućiti sljedeću generaciju slučajeva korištenja HMD-a, jer se komplementarne aplikacije prebacuju do ruba.