Type | VR glasses | ||
color | White | ||
series | Quest Pro | ||
Suitable for | Virtual and augmented/mixed reality | ||
power supply | battery life | 2 hours | |
Suitable for people who wear glasses | Yes | ||
screen | kind | LCD | |
resolution (total) | 3600x1920 pixels | ||
Resolution (per eye) | 1800x1920 pixels | ||
refresh rate | 90Hz | ||
field of view | 106° | ||
processor | designation | Qualcom Snapdragon XR2+ | |
random access memory | capacity | 12GB | |
permanent storage | Integrated | 256GB | |
cameras | number | 5 | |
sensors | Accelerometer, magnetometer, gyro sensor | ||
connections | 2x headphones, 1x micro USB type C | ||
Audio | Speakers with 2.0 sound and microphone | ||
feature | There are pen tips for the Meta Quest Pro controllers that allow you to write even more precisely on the whiteboards in workrooms in VR. When using Meta Quest Pro Controller, it is recommended to use pen tips for the best whiteboard experience in workrooms. A pressure sensor integrated into the end of the handles measures how hard you press against a physical surface or support, recording a force of up to 2 Newtons. But you can also write virtually on the whiteboard without a pen tip. | ||
Further information | Meta Quest Touch Pro Controller: Dimensions & Weight - 130 x 70 x 62mm, 153g; one mobile Qualcomm Snapdragon 662 processor per controller; SLAM with 3 camera sensors per controller; Built-in rechargeable batteries, up to 10 hours of battery life per controller | ||
Notice | Backwards compatible with Meta Quest 2 App Catalog; Meta account and Meta Quest mobile app required for setup. | ||
accesories | present | 2x Meta Quest Touch Pro Controller, charging station, USB-C power adapter (45 W), charging cable for controller, charging cable for headset (2m), 2x pen tips, 2x partial light blockers (left and right), cable clamp, protective cover, cleaning cloth, 2x hand straps | |
Dimensions | Width: 192mm x Height: 127mm x Depth/Length: 265mm | ||
Weight | 722 grams |
Meta Quest Pro 256GB VR Virtualni set
Pripremili smo odgovore na najčešće nedoumice s kojima se naši kupci sučeljavaju:
Za narudžbe do 3.000,00 kn dostava se naplaćuje 40 kn, a za narudžbe iznad tog iznosa dostava je besplatna. Pakete šaljemo izričito putem provjerenih dostavnih službi, većinom putem GLS-a.
Dostupni smo putem:
- live chata na webshopu
- mail-a na adresi info@team-media.hr
- telefon 098 884 161
Odgovor na mail ćete dobiti u razdoblju od najduže jednog radnog dana.
Nakon što odradite narudžbu dobit ćete obavijest da je narudžba zaprimljena. Kada narudžba bude poslana, dobit ćete na mail koji ste ostavili prilikom narudžbe – broj za praćenje pošiljke. Na dan dostave ujutro kontaktirat će vas iz dostavne službe.
Podaci kartice su strogo povjerljivi, Team Media nema mogućnost zadržati ni pročitati vaše podatke. Pružatelj usluga kartične naplate na Team Media webshopu je HT PayWay – certificirani partner po PCI DSS sigurnosnim standardima najviše kategorije.
Trenutno isporučujemo Vaše narudžbe samo na području Republike Hrvatske. Ako ste zainteresirani za dostavu u drugu državu, možete nas informativno kontaktirati na:
Nakon što nam objasnite količinu i vrstu proizvoda za koje ste zainteresirani, možemo procijeniti je li moguće isporučiti u drugu zemlju i koliko bi iznosili troškovi dostave.
Ako ste odmah nakon primitka potvrde o narudžbi primijetili krivi unos adrese, pošaljite nam email na info@team-media.hr sa sljedećim podacima:
- Broj narudžbe
- Krivu adresu koju treba ispraviti
- Točnu adresu na koju želite primiti naručene proizvode
Vaša će narudžba većinom biti isporučena u jednoj pošiljci.
Iako je ova situacija skoro nemoguća, u slučaju da ste zaista dobili pogrešan proizvod koji niste naveli u narudžbi, kontaktirajte nas mailom ili telefonski i pritom napomenite broj svoje narudžbe i navedite o kojim proizvodima je riječ.
Svi proizvodi su pravilno zapakirani i zaštićeni kako se ne bi oštetili prilikom transporta. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ih odmah prijaviti dostavljaču pošiljke i kontaktirati pošiljatelja (Team Media d.o.o.).
Nakon prijave oštećenja proizvoda, uputit ćemo Vas u daljnju proceduru.
Svaki povrat zahtijeva prethodnu autorizaciju koju izdaje Team Media d.o.o.
U slučaju povrata, žurno nas kontaktirajte putem:
Nakon dogovora, šaljemo detaljne informacije o realizaciji povrata.
Ne možemo garantirati povratak proizvoda na skladište, ali možemo zabilježiti napomenu i kontaktirati vas čim uređaj postane ponovno dostupan.